Welkom bij de  Wonderraad!

We zijn een groep enthousiaste en geëngageerde ouders van Geluksvogels die op GBS De Wonderboom zitten.
Samen steken we onze vleugels onder initiatieven om de school een handje te helpen of een centje te schenken.

Allemaal leuke dingen waarvan onze Geluksvogels kunnen genieten, en waarbij we meebouwen aan hun warm nest.

Daarnaast hebben wij als missie de belangen van alle kinderen te vertegenwoordigen op school.
Ouders kunnen bij ons terecht voor vragen, zorgen of leuke suggesties.

Vlieg met ons mee!

Heb je ook zin om bij te dragen aan het geluk van onze kids en het schoolteam?

Dat kan 🙂 !

Wil je mee onze creatieve vluchtroute bepalen?

Als Wonderraad kernlid neem je deel aan onze vergaderingen (+/- 4 per jaar) en werk je gepassioneerd mee aan de organisatie van de activiteiten.

Ons doel is om per kleuterklas en leerjaar een vertegenwoordiging te hebben om Geluksvogels van alle leeftijden mee te nemen in ons verhaal.

Wil je liever enkel gaan voor actie?

Dat kan ook!

Als meewerkend lid van de Wonderraad help je wanneer het voor jou best uitkomt met dingen die je het liefst doet: cupcakes of taarten maken, de bar bemannen, frietjes bakken, snoepzakjes samenstellen, feestjes voorbereiden, foto’s maken, helpen opbouwen en opruimen, IT initiatieven mee vormgeven…

Wij kijken altijd met plezier uit naar nieuwe leden.

Wat motiveert ons?

“Ik wil graag een verschil maken in de school waar mijn zoon heel wat uurtjes doorbrengt. Hij is superblij dat mama helpt om leuke dingen te doen voor zijn school.”

“Het is een leuke bende.  Het is boeiend om met mensen uit andere sectoren samen te kunnen werken.”

“Ik wil vooral kunnen bijdragen aan toffe projecten voor de kinderen zoals de snoezelruimte, de leesplaneet, toffe speelmogelijkheden… zaken die niet vanzelfsprekend zijn en onze school nog specialer maken en de kinderen meer plezier of ontspanning brengen en vooral een goed gevoel geven op school.”

Wonderlijke groet,

De Wonderraad

Instagram: https://www.instagram.com/ouderraad_gbs_de_wonderboom/

Heb je suggesties of wil je (eventueel anoniem) een probleem aankaarten?

Contacteer ons op ons mailadres: ouderraad@gbsdewonderboom.be
of op telefoonnummer (via school):  052/46.17.01.