Welkom, mijn naam is GBS DE WONDERBOOM. Na een lange zoektocht door kinderen, ouders, leerkrachten en vrienden kreeg ik mijn naam. Het begon allemaal met een piepklein zaadje dat werd geplant en dat met veel liefde en zorg werd omringd, waardoor ik kon uitgroeien tot dit pracht exemplaar. Wil je met mij meegroeien? Dat kan! Want in GBS De Wonderboom mag ieder vogeltje zingen zoals het gebekt is. We streven ernaar om elk kind zo ‘groot’ mogelijk te laten worden.

We doen er alles aan om onze kinderen op een aangename en leerrijke manier te begeleiden tot gemotiveerde en zelfstandige jongeren. Wij zijn een brede, zorgzame school die ernaar streeft dat kinderen zichzelf volledig kunnen ontplooien en zich openstellen voor een steeds ruimer, mediarijker wordende samenleving. We geven onze kinderen alle kansen om op te groeien op hun eigen tempo, met vertrouwen in zichzelf en met een positieve blik op de toekomst. Onze school wil ‘een warm nest voor geluksvogels’ zijn.

Ben je op zoek naar een warme, kleinschalige school met een familiale en open sfeer?
Dan ben je in GBS De Wonderboom op de juiste plaats!

Wil je meer weten over onze visie en werking?

Neem dan zeker een kijkje in ons pedagogisch project.
Hierin vind je ook alle pijlers terug die wij als school voorop stellen.
Bekijk ook onze afsprakennota en schoolreglement